VENDÉG ETIKETT ÉS LEMONDÁSI SZABÁLYZAT
Kedves Vendégem!
Hogy kezelésed során minden gördülékenyen és kellemesen alakuljon, kérlek, szíveskedj elolvasni az alábbi tájékoztatót.
1. Érkezés a Kezelésre
Pontos Érkezés: Javasolom hogy érkezz 5-10 perccel a lefoglalt időpont előtt, így kényelmesen felkészülhetsz a kezelésre, és lehetőséged lesz esetleges kérdéseid átbeszélésére is.
Késés: Ha késel, kérlek, értesíts a lehető leghamarabb. 10-15 perces késés esetén a kezelési időt előfordulhat, hogy rövidíteni kell, hogy a további vendégek fogadását biztosítani tudjam.
2. Időpontfoglalás és Foglalási Díj
Időpontfoglalás és annak díja: Időpontot telefonon vagy e-mailben tudsz kérni tőlem, szükséges ehhez egyeztetnünk a szolgáltatást, hogy annak megfelelő idősávot foglaljak be neked. Az időpontfoglalás biztosítása érdekében a szolgáltatás árának 20%-át szükséges előre elutalnod, így tudom biztosítani számodra a választott időpontot.
Ez az összeg a kezelés napján beszámításra kerül a teljes szolgáltatási díjba.
Biztosított Időpont: Az időpontfoglalás kizárólag az előleg beérkezése után tekinthető biztosítottnak. Az előleggel garantálom, hogy számodra fenntartom az időpontot.
3. Lemondási és Módosítási Szabályok
Lemondás menete és lemondási díj: Amennyiben nem tudsz megjelenni a foglalt időpontban, kérlek, legalább 24 órával korábban jelezd ezt felém telefonon. Ha a lemondás 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 60%-a felszámolásra kerül.
Foglalási díj visszatérítése: Amennyiben a lefoglalt időpontot legalább 24 órával korábban lemondod a foglalási díjat visszatérítem. Azonban, ha a lemondás 24 órán belül történik, vagy nem jelensz meg a foglalt időpontban, a foglalási díj nem téríthető vissza.
Időpont módosítása: Szívesen módosítom az időpontod, amennyiben ezt legalább 24 órával korábban jelzed felém.
4. Betegség és Egyéb Egészségügyi Kockázatok
Ha bármilyen betegséged vagy fertőző tüneteid vannak, kérlek, időben mondd le vagy módosító az időpontod. Vendégeim egészsége számomra kiemelten fontos.
5. Hogy teljes legyen a kényelmed
Mobiltelefon: Kérlek, kapcsold ki vagy némítsd le a telefonodat, hogy a kezelés nyugodt és zavartalan legyen.
Kérdések és kérések: Minden kérdésére és egyedi igényére nyitott vagyok – célom, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsam minden egyes látogatásod alkalmával.
Köszönöm megértésed és együttműködésed!
Várlak szeretettel, szakértelmemmel, hogy bőröd a legjobb kezekben tudhasd, és személyre szabott figyelemmel szolgálhassam igényeidet.